1403-01-07 20:21
367
0
89315
منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

امام حسن مجتبی (ع) بهترین الگوی کریمانه در کمک‌های مومنانه است

منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سیره کریمانه امام حسن مجتبی (ع) الگوی کامل زندگی است، گفت: این امام همام بهترین الگوی کریمانه در کمک‌های مومنانه به فقرا و محرومان جامعه بودند.

آیت‌الله سیدمحسن طاهری با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: بهار قرآن و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انفاق و دستگیری از محرومان و اطعام‌دهی به نیازمندان است بسیاری از مردم به تأسی از این امام عزیز کمک‌های مومنانه خود به فقرا و نیازمندان را دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به زندگی زاهدانه امام حسن مجتبی (ع) گفت: تکریم نیازمندان و اطعام به فقرا و دستگیری از آنان جزو سبک زندگی این امام بزرگوار بود به طوری که هیچ‌فقیری از در خانه ایشان دست خالی برنمی‌گشت و الگوی رفتاری ایشان با مردم در اخلاق و مواسات بهترین سیره و سبک زندگی است.

* غزه تکرار کربلاست

منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی (ع) ابراز کرد: از یک طرف این روز را به یکدیگر تبریک می‌گوییم و از طرف دیگر مصیبت غزه را به سوگ می‌نشینیم مردم در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان بار دیگر از آرمان ملت مظلوم فلسطین دفاع و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

آیت‌الله طاهری با تاکید بر اینکه سکوت مدعیان حقوق بشر در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه بسیار تاسف برانگیز است، گفت: چند ماه است مردم مظلوم فلسطین بویژه مردم غزه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تحمل می‌کنند اما آن روی سکه رشادت‌های مردم مظلوم غزه و فلسطین که با درس گرفتن از مکتب عاشورا و دفاع مقدس همچنان دربرابر جنایات صهیونیستی مبارزه می‌کنند، ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه غزه تکرار کربلاست، افزود: سکوت مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر نسبت به مردم مظلوم غزه و فلسطین محکوم است.

* ایمان راسخ رمز پیروزی‌های بزرگ است 

آیت‌الله طاهری با بیان اینکه کسانی که ایمان راسخ داشته باشند می‌توانند پیروزی‌های بزرگی را رقم بزنند، تصریح کرد: اگر شاهدیم این رژیم صهیونیستی جنایات هولناک را انجام می‌دهد نشان از ضعف و ناتوانی آنهاست.

وی از سکوت مرگباری که امروز در مجامع بین‌المللی فرا گرفته ابراز نارضایتی کرد و افزود: اگر یک میلیونیم از این جنایات از جبهه مقابل سر زده بود گوش جهان را کر می‌کردند اما متاسفانه اکنون شاهد هستیم که کسی کاری انجام نمی‌دهد باید یقین بدانید پیروزی مردم فلسطین نزدیک خواهد بود.

آیت‌الله طاهری خاطرنشان کرد: در گذشته ما در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه در شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تنها بودیم اما امروز این شعار در سراسر جهان فراگیر شد که یقینا این اتفاق به برکت ملت بابصیرت ایران است و به زودی شاهد راهپیمایی باشکوه روز قدس خواهیم بود.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.